Ministerbesøg i solskin på Skovlunde Skole

Finansminister Nikolaj Wammen og undervisningsminister Mattias Tesfaye var på besøg på Skovlunde Skole for at høre om, hvad der gør Skovlunde Skole til en virkelig god folkeskole

Mandag den 29. april 2024 bød Skovlunde Skole finansminister Nikolaj Wammen og undervisningsminister Mattias Tesfaye velkommen på Skovlunde Skole. Solen skinnede, og de to ministre fik en lille bid af alt det, der hver dag gør Skovlunde Skole til en virkelig god folkeskole.

Først en kort introduktion fra Nana Walbum om, hvorfor vi også har formålsparagraffen “i lommen” og herefter tre stop rundt på skolen.

Tak til alle for at gøre det til 70 stolte minutter. Tak for besøget. Kom snart igen på SKOVLUNDE SKOLE - din, min og vores!