Dreng og pige læser
Her kan du bl.a. se, hvordan vores elever klarer sig i skolen.

Centrale tal om Skovlunde Skole

Undervisningsministeriet laver løbende en opdatering over centrale tal for den enkelte folkeskole.

Klik på linket og få bl.a. et overblik over vores elevers trivsel, karakterer, hvor mange elever, vi har på Skovlunde Skole og meget mere.

Undervisningsministeriets statistik for Skovlunde Skole

Hvordan klarer eleverne sig ved afgangsprøven

Tryk på linket og se, hvordan eleverne på Skovlunde Skole klarer sig ved Folkeskolens afgangsprøve:

Undervisningsministeriets statistik over afgangsprøver for Skovlunde Skole

Hvordan trives eleverne på Skovlunde Skole

Tryk på linket og se, hvordan eleverne på Skovlunde Skole svarer ved den årlige trivselsmåling:

Undervisningsministeriets statistik over den årlige trivselsmåling for Skovlunde Skole

Hvor mange starter på en ungdomsuddannelse efter 9. klasse?

Undervisningsministeret laver en statistik, som viser, hvor mange elever, der starter på en ungdomsuddannelse efter folkeskolen.

Klik her og se, hvor mange der starter på en uddannelse tre måneder efter afslutningen af 9. klasse.

Kontakt Skovlunde Skole

Skovlunde Skole