Job på Skovlunde Skole

Skovlunde Skole – din, min og vores

Vi er Skovlundes skole. Hver sommer hejser vi flaget og siger velkommen til mindst 8 ud af 10 små skolestartere i distriktet. Det gør os glade og stolte. Fælles for skolens arbejde med børnene er, at vi ønsker at skabe balance mellem fagligt fokus, social trivsel og livsduelighed. Vi ser alle tre dele som ligeværdige kompetencer, og det er essensen i kernefortællingen om Skovlunde Skole. Du kan læse hele fortællingen i vores forældrefolder her.

Én skole, to matrikler. Det er udgangspunktet for Skovlunde Skole som arbejdsplads og som folkeskole. På den baggrund har medarbejdere, ledelse og skolebestyrelse udviklet ”Vores skole – et fælles arbejdsgrundlag for medarbejdere”. Det viser vores fundament og beskriver de rammer, regler og værdier, der kendetegner Skovlunde Skole fra kælder til kvist. Du kan læse mere om vores arbejdsgrundlag her.

Hvis du kan se dig selv i det billede, hører vi meget gerne fra dig.

Du finder ledige jobs hos os via dette link: Alle jobs i Ballerup kommune.

Stillinger på skolen finder du under:

• Børn & Unge
  • Undervisning
  • Administration & Sagsbehandling (skolens administration)
  • Ledelse

Vil du gerne være tilkaldevikar?

Hvis du ønsker at søge en stilling som tilkaldevikar til det kommende skoleår, så send din ansøgning til skovlundeskole@balk.dk