Invitation til informationsmøde for forældre om indskrivning på Skovlunde Skole, skolestart august 2025

Kom og hør, hvordan vi arbejder i indskolingen på Skovlunde Skole, og mød repræsentanter fra ledelsen, BFO afdelingerne og personale fra børnehaveklasserne

Kære forældre med børn til kommende børnehaveklasser for skoleåret 2025/2026 i Skovlunde Skoles distrikt

Som optakt til indskrivningen i børnehaveklasserne afholdes informationsmøde for forældre om at være skolestarter på Skovlunde Skole.

Informationsmødet afholdes:

Onsdag den 13. november 2024 kl. 17.00 til 19.00
Skovlunde Skole, afd. Rosenlund, Gammel Hal
Ejbyvej 47, 2740 Skovlunde

Informationsmødet vil indeholde information om Skovlunde Skole, der vil være repræsentanter fra ledelsen, BFO afdelingerne og personale fra børnehaveklasserne fra begge afdelinger.

Indskrivningsproces til børnehaveklasse 2025/2026 vil ske digitalt via Ballerup Kommunes hjemmeside og foregår i uge 47 og 48-2024.

Vi ser frem til at hilse på jer.

Ledelsen på Skovlunde Skole