Mød Skovlunde Skoles nyudnævnte distriktsskoleleder

Fredag den 18. august 2023 var en festdag på Skovlunde Skole, da Nana Hirtsgaard Walbum officielt blev indsat som Distriktsskoleleder

Fredag den 18. august 2023 blev Nana Hirtsgaard Walbum officielt indsat som Distriktsskoleleder på Skovlunde Skole, og alle elever, lærere og ledelse havde forberedt en festlig modtagelse på Nanas første officielle dag som distriktsskoleleder.

På afdeling Lundebjerg blev Nana slået til ridder af skolen og aflagde ed på at forsvare den, inden hun sammen med Ballerup Kommunes borgmester, gæster og familie gik gennem en 1,5 km. flagallé med elever fra Lundebjerg og Rosenlund, der bandt matriklerne sammen.

Og på Rosenlund ventede en fyldt hal med livemusik og taler.

I sin tak skriver Nana:

En oplevelse ud over det sædvanlige sammen med summen af Skovlundes børn og unge.

Jeg bliver helt rolig ved tanken om at stå i spidsen for så stærkt et fællesskab. Jeg er stolt, rørt og fuld af håb for folkeskolen.

1000 tak til alle, der var med til en fantastisk dag for mig og skolen. Jeg ved, at I er mange, der løb ekstra meter for at få det hele til at gå op i en højere enhed. TAK.

SKOVLUNDE SKOLE - din, min og vores!

Seneste nyheder